Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων Δυτικής Μακεδονίας

Κωδικός Μηχανογραφικού: 1551
επιστημονικό πεδίο
1ο, 4ο
Επιστημονικό Πεδίο
Βάση
10420
Βάση 2022
Εισακτέοι
156
Θέσεις εισακτέων
Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά

Τι αφορά η σχολή;

Το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας δίνει έμφαση στη σύνδεση της Επιστήμης της Επικοινωνίας με τις εξελίξεις στα Ψηφιακά Μέσα και το νέο Ψηφιακό Περιβάλλον. Αποστολή του Τμήματος είναι να προσφέρει θεωρητική και πρακτική γνώση υψηλού επιστημονικού επιπέδου στους φοιτητές αλλά και να προάγει την έρευνα στο πολυδιάστατο πεδίο της Επικοινωνίας και των Ψηφιακών Μέσων.

Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος ακολουθώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση καλύπτει το επιστημονικό πεδίο της Επικοινωνίας συνδυάζοντας γνωστικά αντικείμενα όπως της Μαζικής Επικοινωνίας, της Δημοσιογραφίας, των Δημοσίων Σχέσεων, της Διαφήμισης, της Έρευνας Αγοράς και του Μάρκετινγκ, της Πολιτικής Επιστήμης, της Κοινωνιολογίας και της Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας. 

Πού μπορείς να εργαστείς μετά;

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων μπορούν να απασχοληθούν σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα ως: 

Στελέχη επιχειρήσεων σε Τμήματα Μάρκετινγκ, Δημοσίων Σχέσεων, Πωλήσεων, Διαφήμισης.

Στελέχη Διαχείρισης Ψηφιακών Μέσων για Οργανισμούς και Επιχειρήσεις (όπως διαχείριση Κοινωνικών Μέσων, διαχείριση Διαδικτυακής Παρουσίας, Διαχείρισης Υπηρεσιών, Παραγωγής Ψηφιακού Περιεχομένου).

Στελέχη σε Γραφεία Τύπου και Δημοσίων σχέσεων οργανισμών. 

Δημοσιογράφοι, ειδικοί στις έντυπες, τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, ηλεκτρονικές και διαδικτυακές παραγωγές. 

Στελέχη σε Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τηλεοπτικοί, ραδιοφωνικοί σταθμοί, έντυπα μέσα, ειδησεογραφικοί οργανισμοί), σε εταιρείες Έρευνας Αγοράς και Δημοσκοπήσεων, παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, εταιρείες σχεδίασης ιστοσελίδων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου. 

Στελέχη σε μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (πολιτιστικούς, αθλητικούς, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, οργανισμούς σχετικούς με τον Πολιτισμό και τις Τέχνες) για την επικοινωνιακή πολιτική τους και την διαχείριση ψηφιακών μέσων για την επικοινωνία τους.

Σύμβουλοι επικοινωνίας σε πολιτικά κόμματα, πολιτικούς και δημόσια πρόσωπα. 

Αυτοαπασχολούμενοι στον ευρύτερο χώρο της Επικοινωνίας ως επικοινωνιολόγοι και σύμβουλοι επικοινωνίας, επαγγελματίες ειδικοί σε θέματα εφαρμοσμένης επικοινωνίας όπως μάρκετινγκ, διαφήμισης, διαχείρισης επωνυμίας (branding), ειδικοί σε θέματα δημοσιογραφίας, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης καθώς και οπτικοακουστικών και ψηφιακών παραγωγών, ειδικοί σε θέματα ψηφιακών μέσων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου, ειδικοί σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ, διαχείρισης ηλεκτρονικής φήμης. 

8 εξάμηνα

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας Δυτικής Μακεδονίας δεν χωρίζεται σε επιμέρους κατευθύνσεις.

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει: α) Υποχρεωτικά Μαθήματα στα οποία θα πρέπει ο φοιτητής να επιτύχει σε όλα για την απόκτηση του ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών, β) Μαθήματα κατ’ επιλογή Υποχρεωτικά (Υποχρεωτικής Επιλογής) όπου ο φοιτητής για τη λήψη του ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών θα πρέπει υποχρεωτικά να περάσει έναν αριθμό μαθημάτων όπως αυτός ορίζεται στα αντίστοιχα εξάμηνα του Προγράμματος.

Ορίζονται οι παρακάτω δέσμες αλληλουχίας μαθημάτων εκ των οποίων το πρώτο είναι προαπαιτούμενο για το επόμενο :

1. Τεχνολογίες Διαδικτύου και Σχεδίαση στον Ιστό Ι – Τεχνολογίες Διαδικτύου και Σχεδίαση στον Ιστό ΙΙ

2. Στατιστική για τις Κοινωνικές Επιστήμες – Μέθοδοι Επικοινωνιακής Έρευνας Ι- Μέθοδοι Επικοινωνιακής Έρευνας ΙΙ

3. Αρχές Επεξεργασίας Βίντεο και Ήχου – Δημιουργικό Στούντιο και Οπτικοακουστικές Παραγωγές

4. Δημόσιες Σχέσεις – Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων

5. Διαφήμιση – Ειδικά Θέματα Διαφήμισης

6. Αγγλική Ορολογία για Επικοινωνία και Ψηφιακά Μέσα Ι – Αγγλική Ορολογία για Επικοινωνία και Ψηφιακά Μέσα ΙΙ

7. Γλώσσα Ειδικότητας στην Επικοινωνία και τα Ψηφιακά Μέσα: Γαλλικά Ι – Γλώσσα Ειδικότητας στην Επικοινωνία και τα Ψηφιακά Μέσα: Γαλλικά ΙΙ

Οι φοιτητές θα μπορούν να δηλώσουν το επόμενο μάθημα στην αλληλουχία μόνο και εφόσον έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το προαπαιτούμενο μάθημα.

Η Πρακτική Άσκηση και η Πτυχιακή Εργασία αποτελούν μαθήματα επιλογής.

Κατέβασε το πρόγραμμα σπουδών

Επαγγελματικά δικαιώματα

Ως απόφοιτος του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας δεν αποκτάς κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα καθώς ο τομέας των Μέσων και συγκεκριμένα της Δημοσιογραφίας μπορεί να ασκηθεί και από άτομα που δεν είναι κάτοχοι πτυχίου. Η διαφορά έγκειται στο γνωστικό υπόβαθρο που σου δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μεταπτυχιακά

Το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων Δυτικής Μακεδονίας συνδιοργανώνει το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσα.

Η συμβουλή του Buddy

GoStudy Διαφήμιση LeadCompass

GoStudy Διαφήμιση ΕΠ

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

2454
20