Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Κωδικός Μηχανογραφικού: 314
επιστημονικό πεδίο
5ο
Επιστημονικό Πεδίο
Βάση
13201
Βάση 2017
Εισακτέοι
148
Θέσεις εισακτέων

Τι αφορά η σχολή;

Ως φοιτητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θα έχεις την δυνατότητα να γνωρίσεις τον κόσμο του μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και της εταιρικής επικοινωνίας. Επιπλέον με τις πρόσφατες αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών θα σου δοθεί η δυνατότητα να εμβαθύνεις περαιτέρω σε σύγχρονα ζητήματα. Το τμήμα θα σου δώσει την δυνατότητα να γνωρίσεις το ψηφιακό μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό επιχειρείν καθώς και άλλα σύγχρονα θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων. 

Πού μπορείς να εργαστείς μετά;

Ως απόφοιτος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θα έχεις την δυνατότητα να απασχοληθείς σε ένα μεγάλο εύρος επαγγελματικών δραστηριοτήτων Μπορείς να εργαστείς σε επιχειρήσεις και οργανισμούς ως :

  • στέλεχος Μάρκετινγκ, πωλητής, διαφημιστής κτλ.
  • σύμβουλος Στρατηγικού Μάρκετινγκ ή Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • στέλεχος στους τομείς εξαγωγών, έρευνας αγοράς,Δημοσίων σχέσεων και Επικοινωνίας και Διοίκησης Προμηθειών και Υλικών 
  • Digital Marketer
  • Social Media Marketer 

 

8 εξάμηνα

Κατευθύνσεις

Στην κατεύθυνση της Διεθνούς Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας θα σου δοθεί η δυνατότητα να αποκτήσεις εξειδικευμένες γνώσεις στην Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων και Διεθνούς Μάρκετινγκ. Επιπλέον μέσα από την πληθώρα μαθημάτων επιλογής μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση.

Στην κατεύθυνση της Διοίκησης Επιχειρήσεων και Ανθρωπίνου Δυναμικού έχεις την δυνατότητα να εξειδικευτείς σε θέματα που αφορούν την Διοικητική Επιστήμη και την Οργανωσιακή Συμπεριφορά. Επιπλέον μέσα από την πληθώρα μαθημάτων επιλογής μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση.

Στην κατεύθυνση της Επιχειρησιακή Αναλυτική έχεις την δυνατότητα να εξειδικευτείς σε σύγχρονα θέματα που αφορούν τα Web Analytics και το μάρκετινγκ. Επιπλέον μέσα από την πληθώρα μαθημάτων επιλογής μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση όπως είναι τα Business Analytics, τα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, τα Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων κ.α.

Στην κατεύθυνση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ έχεις την δυνατότητα να εξειδικευτείς σε σύγχρονα θέματα που αφορούν το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, το e-commerce, το Web Analytics και το μάρκετινγκ. Επιπλέον μέσα από την πληθώρα μαθημάτων επιλογής μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση όπως είναι η Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα, το Τουριστικό Μάρκετινγκ κ.α.

Κατέβασε το πρόγραμμα σπουδών

Επαγγελματικά δικαιώματα

Ως απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θα έχεις το δικαίωμα να εγγραφείς στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος ( http:/www.oe-e.gr ) και να αποκτήσεις δικαιώματα άσκησης του επαγγέλματος του οικονομολόγου ή του λογιστή. Για το οικονομικό ή λογιστικό επάγγελμα μπορείς να ενημερωθείς από τις παρακάτω νομοθεσίες:

  • ΠΔ 475/1991 : “Περί οικονομολογικού επαγγέλματος και της άδειας άσκησης του”
  • Ν 2515/1997: “Άδεια λογιστή φοροτεχνικού – Φορολογικές κλπ διατάξεις”
  • Π.Δ. 340/1998: Περί επαγγέλματος λογιστή – φοροτεχνικού – άδειας ασκήσεως
  • Ν 2873/2000 :Τάξεις λογιστών – φοροτεχνικών και δικαιούχοι αδειών
  • Άρθρο 46 του Νόμου 4177 (ΦΕΚ 173/08.08.2013 τ.Α’’) : “ Ρυθμίσεις επαγγελματικών δικαιωμάτων λογιστών – φοροτεχνικών”

Τέλος, ως απόφοιτος έχεις την δυνατότητα απόκτησης επαγγελματικής και διδακτικής επάρκειας για την απασχόλησή σου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΠΕ09 Οικονομολόγου)

Μεταπτυχιακά

Τα μεταπτυχιακά που μπορείς να ακολουθήσεις περιλαμβάνουν ένα ευρύ κλάδο του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας. Ενδεικτικά κάποια μεταπτυχιακά που μπορεί να σε ενδιαφέρουν είναι τα εξής:

  • Master in Business Administration
  • Master of International Marketing
  • MSc Digital Marketing and Analytics
  • MA in Media and Communications – Global Media
  • MA Intergrated Marketing Communications
  • Master’s Degree in Translation and Multicultural Communication

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

1135
11