επιστημονικό πεδίο
5ο
Επιστημονικό Πεδίο

Πρώτη φορά στο Μηχανογραφικό

Τι αφορά η σχολή;

Ως φοιτητής του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης θα έχεις την ευκαιρία να αποκτήσεις εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στην επιστήμη του Μάρκετινγκ και στα επιμέρους πεδία αυτού. Ειδικότερα, θα μάθεις σχετικά με τη Διοίκηση Μάρκετινγκ, τη Διαφήμιση, την Έρευνα αγοράς, τις Δημόσιες Σχέσεις, τις Πωλήσεις κ.α. Αποστολή του τμήματος είναι η συνεχής επιδίωξη της επιτυχούς ανταπόκρισης και προσαρμογής τόσο του Τμήματος όσο και των φοιτητών του στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και της κοινωνίας γενικότερα καθώς και η  καλλιέργεια και η προαγωγή της γνώσης στην επιστήμη του Μάρκετινγκ μέσω της εφαρμοσμένης έρευνας και των μεταπτυχιακών σπουδών.

Πού μπορείς να εργαστείς μετά;

Ως απόφοιτος του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης θα έχεις την δυνατότητα να απασχοληθείς σε ένα μεγάλο εύρος επαγγελματικών δραστηριοτήτων Μπορείς να εργαστείς σε επιχειρήσεις και οργανισμούς ως :

  • στέλεχος Μάρκετινγκ, πωλητής, διαφημιστής κτλ.
  • σύμβουλος Στρατηγικού Μάρκετινγκ ή Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • στέλεχος στους τομείς εξαγωγών, έρευνας αγοράς,Δημοσίων σχέσεων και Επικοινωνίας και Διοίκησης Προμηθειών και Υλικών 
  • Digital Marketer
  • Social Media Marketer 

 

8 εξάμηνα
Πτυχιακή/Διπλωματική
Πρακτική Άσκηση

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Το πρόγραμμα σπουδών δεν αποτελείται από κατευθύνσεις αλλά από υποχρεωτικά και κατ’επιλογής μαθήματα, τα οποία διακρίνονται σε μαθήματα γενικής υποδομής, ειδικής υποδομής, ειδικότητας και μαθήματα διοίκησης, οικονομίας, νομοθεσίας και ανθρωπιστικών σπουδών. Τα μαθήματα γενικής υποδομής αποτελούνται από γενικότερα μαθήματα που σχετίζονται με τη Διαφήμιση και το Μάρκετινγκ όπως η Στατιστική, τα Μαθηματικά, η Διοικητική Λογιστική κ.α. Τα μαθήματα ειδικής υποδομής αποτελούνται από ειδικότερα μαθήματα όπως η Ηλεκτρονική Επεξεργασία & Βάσεις Δεδομένων, το Διαδίκτυο και τα Πολυμέσα, οι Πολιτικές Προϊόντος, Τιμολόγησης και Διανομής, η Επιχειρησιακή Επικοινωνία κ.α. ενώ τα μαθήματα ειδικότητας αποτελούνται από περαιτέρω εξειδικευμένα μαθήματα όπως η Έρευνα Μάρκετινγκ, οι Δημόσιες Σχέσεις, το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, η Τεχνική Πωλήσεων, τα Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ κ.α. Τέλος τα μαθήματα διοίκησης, οικονομίας, νομικών και ανθρωπιστικών σπουδών αποτελούνται από μαθήματα σχετικά με τις νομοθεσίες που σχετίζονται με το επάγγελμα του στελέχους τουριστικών επιχειρήσεων και άλλα μαθήματα Οικονομίας, Κοινωνιολογίας και Διοίκησης.

Κατέβασε το πρόγραμμα σπουδών

Επαγγελματικά δικαιώματα

Ως απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης τα επαγγελματικά σου δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα νομοθετικά. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στο Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμ. 79 (Φ.Ε.Κ. 36/7.2.1989, Τεύχος Α’) .

Μεταπτυχιακά

Τα μεταπτυχιακά που μπορείς να ακολουθήσεις περιλαμβάνουν ένα ευρύ κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας. Ενδεικτικά κάποια μεταπτυχιακά που μπορεί να σε ενδιαφέρουν είναι τα εξής:

  • Master in Business Administration
  • Master of International Marketing
  • MSc Digital Marketing and Analytics
  • MA in Media and Communications – Global Media
  • MA Intergrated Marketing Communications
  • Master’s Degree in Translation and Multicultural Communication

Η συμβουλή του Buddy

Το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας επανέρχεται ξανά στο μηχανογραφικό δελτίο για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 μετά την διαγραφή του το 2013 σύμφωνα με το Σχέδιο Αθηνά.

Συνεπώς για έγκυρη ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών μείνε συντονισμένος στην ιστοσελίδα του τμήματος: http://www.ma.teiath.gr/

ΤΕΙ Αθήνας

1730
18