Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Ο.Π.Α

Κωδικός Μηχανογραφικού: 314
επιστημονικό πεδίο
4ο
Επιστημονικό Πεδίο
Βάση
15675
Βάση 2022
Εισακτέοι
148
Θέσεις εισακτέων

Τι αφορά η σχολή;

Ως φοιτητής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Ο.Π.Α θα έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις εξειδικευμένη γνώση στις επιμέρους θεματικές του Μάρκετινγκ. Θα αποκτήσεις γνώσεις για την αποτελεσματική ικανοποίηση αναγκών της αγοράς, τη δημιουργία καινοτόμων και ανταγωνιστικών προϊόντων ή υπηρεσιών, την επικοινωνία με την αγορά, την αποτελεσματική διάθεση προϊόντων μέσω κατάλληλων εμπορικών δικτύων, τη τιμολόγηση, την έρευνα, την ανάλυση της αγοράς και την συμπεριφορά του καταναλωτή.

Πού μπορείς να εργαστείς μετά;

Ως απόφοιτος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θα έχεις την δυνατότητα να απασχοληθείς σε ένα μεγάλο εύρος επαγγελματικών δραστηριοτήτων Μπορείς να εργαστείς σε επιχειρήσεις και οργανισμούς ως :

  • στέλεχος Μάρκετινγκ, πωλητής, διαφημιστής κτλ.
  • σύμβουλος Στρατηγικού Μάρκετινγκ ή Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • στέλεχος στους τομείς εξαγωγών, έρευνας αγοράς,Δημοσίων σχέσεων και Επικοινωνίας και Διοίκησης Προμηθειών και Υλικών 
  • Digital Marketer
  • Social Media Marketer 

 

8 εξάμηνα
Πτυχιακή/Διπλωματική

Κατευθύνσεις

Στην κατεύθυνση της Διεθνούς Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας θα αποκτήσεις εξειδικευμένες γνώσεις στην Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων και Διεθνούς Μάρκετινγκ. Επιπλέον μέσα από την πληθώρα μαθημάτων επιλογής μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση.

Στην κατεύθυνση της Διοίκησης Επιχειρήσεων και Ανθρωπίνου Δυναμικού έχεις την δυνατότητα να εξειδικευτείς σε θέματα που αφορούν την Διοικητική Επιστήμη και την Οργανωσιακή Συμπεριφορά. Επίσης, μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση.

Στην κατεύθυνση της Επιχειρησιακή Αναλυτική  θα εξειδικευτείς σε σύγχρονα θέματα που αφορούν τα Web Analytics και το marketing. Επιπλέον, μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση όπως είναι τα Business Analytics, τα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, τα Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων κ.α.

Στην κατεύθυνση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ έχεις την δυνατότητα να εξειδικευτείς σε σύγχρονα θέματα που αφορούν το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, το e-commerce, το Web Analytics και το μάρκετινγκ. Επιπλέον μέσα από την πληθώρα μαθημάτων επιλογής μπορείς να διαμορφώσεις εσύ το πρόγραμμα σπουδών σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου και την επιθυμία σου για μελλοντική εξειδίκευση όπως είναι η Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα, το Τουριστικό Μάρκετινγκ κ.α.

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Το πρόγραμμα σπουδών χωρίζεται σε 4 κατευθύνσεις το 4ο έτος ωστόσο το πτυχίο είναι ενιαίο και δεν αναγράφεται η κατεύθυνση σπουδών, αλλά αναγράφεται μόνο στο πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογία.

Κατέβασε το πρόγραμμα σπουδών

Επαγγελματικά δικαιώματα

Ως απόφοιτος του τμήματος έχεις το δικαίωμα να εγγραφής στο Οικονομικό Επιμελητήριο που συνεπάγεται ότι έχεις δυνατότητα να ασκήσεις το επάγγελμα του Οικονομολόγου και του Λογιστή. Επιπλέον εντάσεσαι στο Κλάδο Π.Ε. 09, Οικονομολόγων που σου επιτρέπει το διορισμό σου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εφόσον πετύχεις στις σχετικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ.

Μεταπτυχιακά

Τα μεταπυχιακά που μπορείς να ακολουθήσεις μπορεί να είναι τόσο στο τομέα του Μαρκετινγκ όσο και στα Οικονομικά ή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ενδεικτικά μεταπτυχικά πάνω στο Μαρκετινγκ είναι τα εξής:
– Μαρκετινγκ και Διαχείρισης Μαρκας ( Marketing and Brand Management)
– Μαρκετινγκ του Τουρισμού και της Διαχείρισης Εσόδων
– Ψηφιακό Μαρκετινγκ
– Big Data Analysis
– Marketing and Communication

Δια Βίου Μάθησηη

Προσφέρεται πληθώρα σεμιναρίων και επιμορφώσεων σχετικά με τον κλάδο.

Η συμβουλή του Buddy

GoStudy Διαφήμιση LeadCompass

GoStudy Διαφήμιση ΕΠ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

1330
7